Obľúbené seriály (7)
American Dad! (2005)
Futurama (1999)
Simpsonovci (1989)
Priatelia (1994)
Frasier (1993)
Agent (2007)
Reacher (2022)
Tie 4* su s prizmuerenim oka, kedze hlavne posledny diel sa na moj vkus dost urval z retaze a nie v tom dobrom zmysle slova. Ale, co je podstatny dovod mojho pozitivneho hodnotenia, z vacsej casti (vratane toho z retaze urvateho posledneho dielu), sa tu tento serial zatulal z 90. rokov a pozerat ho ma bavilo a pripomenulo zabavne blbiny, nad ktorymi som presdel mladost.