Posledné recenzie (46)
Atlas mrakov (2012)
rozpačitých 5*
Sedem trpaslíkov (2004)
Pitomost, absurdní ptákovina atd atd.. A proto to bylo tak zábavné. Je hranice mezi trapností a legrací.. kde končí legrace tam začíná trapnost, jenže pak je další hranice to je když je to ještě mnohem trapnější a ve své podstatě chytřejší tak tam znova začíná zábava.
Mary a Max (2009)
Většinou to mám naopak táhne mě to k vyššímu hodnocení, ale u tohohle filmu spíš k nižšímu a přitom je film po umělecké a filmařské stránce mistrovsky zpracovaný, příběh zcela originální a neokoukaný, a samotné zpracování obsahu velmi poutavé. Promítnou se v něm všechny emoce od těch nejhorších až po ty nejlepší, to dodává filmu neuveřitelnou realističnost a důvěryhodnost. Ten film je jedním slovem zvláštní ve všech podobách toho slova a já sem z něj poplematený. tak dobře 5*;)