Recenzie (7 144)
Po čom ženy túžia (2000)
Nevadí mi to tolik jako Tootsie.
Moll Flandersová (1996) (TV film)
S každou reprízou zraje jak víno. Nejlepší :)
Prvý rytier (1995)
Když ten Gere je takovej fešák ;)
Pretty Woman (1990)
Jako osmiletá jsem na tom ujížděla, dnes se jenom divím. Ale zůstalo mi první setkání s I Love Lucy :)
Pleasantville (1998)
Nebýt té obrácené logiky, bylo by to za 5 *.
Pravidlá muštárne (1999)
Stále mi není fyzicky dobře, jen co si na tenhle film vzpomenu. Příliš drsné.
Monštrum (2003)
Chtěla jsem, aby se mi to líbilo, předpokladů bylo hodně, ale nakonec ne.
Život a smrť Petra Sellersa (2004)
Je fajn si připomenout, jaká to byla zrůda.
Praha v záři světel (1928)
Tohle rozhodlo o mé lásce k němému film. Čili nesouhlasím ani zbla, že by to snad bylo nepříliš zajímavé. Naopak tleskám a děkuji náhodě, že Svatoplukovi tolik pomohla k dalšímu rozkvětu.
Spievanie v daždi (1952)
Je to geniální, ale zároveň strašné. Jsem rozvrkočená. Kde je důstojnost? Jaktože nikdo nechápe, že ten příběh je vyfabulovaný? :(