Recenzie (7 148)
Hitch: Liek pre moderného muža (2005)
Rasově sterilní kravinka (čti romantická komedie) s Willem Smithem, který neudělal od Fresh Prince žádný pokrok. Remake se Salmanem Khanem je narozdíl od tohoto výborná záležitost.
Pippi Dlhá Pančucha (1969)
Děvenka jedna rezavá rozvrkočená ;)
Casper (1995)
Casper universe si blockbuster zasloužilo. Páč sledovat je co už od roku 1945. A malá Ricci se minula povoláním, když dnes není považována za druhou Helenu Bonham Carterovou... škoda.
Dráčik (1975) (seriál)
Jedna z mála věcí, které z poválečné Itálie mohu ;)
Magor v podnájme (2006)
Ty filmy vybírané dramaturgií SA mě zničí. Ačkoli Kate vypadá líp jak její manča, tak rozhodně líp nehraje... A papá Douglas by si už taky mohl dát oraz. Jeníček jakbysmet.
Rodinka z Lochnesského jazera (1984) (seriál)
Dlouhá léta přežívala v povědoví jen Hložkem nazpívaná znělka (Písničky z Rosy 1-3...) a když se seriál vrátil se starým dabingem, potvrdilo se, že Nessovic byli oblíbení tak říkajíc právem. Mates a Pavla mi nikoli náhodou asociují Seka a Zulu.
Talk show Jana Krausa (2010) (relácia)
Nová éra Show Jana Krause je tu s námi již celou dekádu. Dávno už překročila roky Uvolněte se, prosím. Přežila také všechny krize a Kraus stále nejeví známky opotřebování. Nechť je tu s námi ještě dlouhý čas. Jest to takové okénko do událostí Česka v kostce.
Bruno (2009)
Funkyzeit mit Brüno a hluboké poselství s Celine Dion. Welcome to the jungle.
Láska na inzerát (2005)
Victor Webster (měl dobré jen tři sezóny v MX) by opravdu nebyl dobrý důvod sledovat toto dobrovolně a se zvukem.
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
11. celovečerní Pixar Nádherná pocta světu hraček, klasickému hollywoodskému stylu (který zde funguje mnohem lépe, než v mnoha jiných filmech pro dospěláky a jde ještě mnohem dál, než případná žánrová parodie a celé je to realističtější, než valná většina hrané produkce). Great Shape Barbie a Animal Loving Ken válí na všech frontách. Nostalgie, ve které funguje každá minuta, každý nápad...