Recenzie (7 148)
Spoznáš muža svojich snov (2010)
Povrchní nefunční kýč. Škoda toho lepšího obsazení, Freida Pinto a Anupam Kher si zasloužili lepšího Woodyho. Nemluvě o Banderasovi a Friel.
Tajomná vražda na Manhattane (1993)
Šest hodin v kině, to je to, co si tělo žádá. Hudba Cole Portera a zápletka ve stylu Tommyho a Pentličky... Je mi natolik fajn, že ani nebudu nadávat na chyby v titulcích. #Woodymá80
Manželia a manželky (1992)
Ok, sice jsem z toho naruby, ale žiju... Intelektuálové by neměli mít možnost komentovat vztahy. #Woodymá80
Hana a jej sestry (1986)
Tohle bylo naštěstí dost povrchní a romance na úrovni Koníčka z Florence 13:30, takže to nemělo šanci mi nijak ublížit. Frašky jsou od toho, aby pomiluly. #Woodymá80
Purpurová ruža z Káhiry (1985)
Kéž bych byla uvedena do Woodyho světa právě Purpurovou růží z Káhiry. Leč nestalo se a často to mezi námi drhne. Ovšem tato kouzelná variace na lásku a emoce mezi filmovou realitou a tou diváckou je velmi příjemná. Mia přesladká a hrátky s celuloidem překvapivě fungující.
Zelig (1983)
Muselo k tomu někdy dojít, zkouším se nyní systematičtěji probrat Woodym. Kolekci základních 20ti DVD bych měla k ruce a samozřejmě něco k tomu už drahně let. Ale chyběl mi klíč a zájem. Nyní tedy variuji linku Mii Farrow a pokud možno, alespoň částečné retro. A jak tedy dopadl po tomto rozhodnutí Zelig? Velmi špatně. Nápad na krátkometrážní fikční dokument uplatněný v hraném celovečerním dokumentu. Děkuji, již nebudu.
Malý princ (2015)
Sofistikovaná reinterpretace ve 3D, která mi rozmazala řasenku :) Ale děti na to nevoďte.
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
30/30 Přítomnost Lucy Lawless v seriálu Ash vs Evil Dead nemohla vyvolat větší nadšení nejen mezi diváky Starz. Dlouholeté herecké setkávání Lucy a Bruce Campbella dráždilo už v dobách Xeny. Tolik důvodů k radosti, celý starý tým Renaissance Pictures je zase spolu, hudba je Joea LoDucy, Michael Hurst režíruje, Tapert a Raimi produkují. Nicméně formát je zrádný a deset půlhodinových dilů v sérii není úplně to pravé. Čili místo čekání doporučuju tři maratony a výsledný zážitek bude jedině lepší.
Gebrian versus (2012) (relácia)
Je to hipster, to se jinak vyjádřit nedá. Zastávka by podle něho měla být tyčka v poli. Ok.
Jessica Jones (2015) (seriál)
39/39 Je spousta Marvel seriálů, které jdou mimo mne, ale Jessica to věru není. Po pauze od Agent Carter je zase čím si doplnit četbu. Více v komentářích k jednotlivým sériím.