Posledné recenzie (46)
Beštiár (2007)
Něco mezi 3 a 4, ale na to, že jsem čekala šílenou, s prominutím, sračku, tak jsem byla až moc mile překvapena.
Najkrajší čas (2005)
No spíš asi 70%, jen mi prostě vadila tak poslední třetina filmu se svými zvraty, rozvraty a návraty, kdy už jsem skoro jen čekala, kdy že už to konečně skončí. A to si myslím, že je docela škoda.
Polárny expres (2004)
Ano, také dávám ty čtyři hvězdičky jen za IMAX a taky za to, že mi to tak trochu vrátilo zpět Vánoce.