Recenzie (314)
Díra u Hanušovic (2014)
To je tak vesnic-ké a bl-bé až to neni tak katastrofál-né :D
Hry o život: Drozdajka 1 (2014)
Uškodilo Hunger Games rozdělení poslední knihy na dva filmy, jak se říkalo? Podle mne teda vůbec, přece jen je tam stále dost materiálu ke zpracování. Sice je to méně akční než předešlé díly, ale prostě to vzbuzuje emoce a divák se tak nemůže nudit. Po trikové stránce si taky nemůžu stěžovat, pěkně to tam padá, sesypává se a teče. Herecké obsazení je prostě vynikající. Jenn, Woody Harrelson, Julianne Moore, P.S. Hoffman, bonbónek Natalie Dormer a další, dokonce i Josh Hutcherson se předvedl, hlavně na konci. Takže teď už nezbývá nic jinýho než čekat a 19.11. příštího roku se jde do boje. To zase někdo zařve.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Začátek teda žádná sláva. První díly vyloženě průměrné, nic co by nějak extra zaujalo. Jenže postupem času, jak se těma pár dílama prokoušeme, děj začne nabírat na obrátkách a všechno je najednou podstatně zajímavější. Hostovačky Samuela L. Jacksona jako Nicka Furyho a celkové propojení s Avengery jistě potěší všechny diváky Marvelovek a jako doplněk k filmům je to více než dostačující.
Sudca (2014)
I přes pomalý rozjezd nakonec povedené právnické i životní drama s vynikajícím obsazením.
Čo sme komu urobili? (2014)
Tomu říkam povedená komedie, není co vytknout.
Stratené dievča (2014)
Já to říkam pořád. Zhrzená žena je to nejnebezpečnější na světě :D
Mystérium sexu (2013) (seriál)
Hodnocení po první sérii.
7500 (2014)
Atmosféru to mělo celkem slušnou. Rozjezd sice pomalejší, naopak konec končí docela rychle, mohlo tam být více těch hororových okamžiků, ale mě se to ve výsledku líbilo. Takže 4 hvězdičky v pohodě, už kvůli nízkému hodnocení tady.
Vlhké miesta (2013)
Převážně nechutné a špinavé, přesto to nebylo vůbec špatné. Nevim čim to je, ale chtěl jsem to dokoukat celý. Což teda chci vždycky, ale tady se to vypnutí filmu občas dost nabízelo :D
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Snaha o vtipné hlášky by byla, ale ani z poloviny to negunguje tak dobře, jak u filmového Marvelu. Někdy spíš naopak. Zatímco jednička Amazing Spider-Mana pro mě byla po moc brzkém restartu série příjemné překvapení, dvojka lehce zklamala.