Recenzie (314)
Colette (2013)
Já tu dobu teda nepamatuju, ale tohle mi moc realistický nepřišlo. Spíš to na mě působí jako slátanina. Aneb láska v koncentráku. Od filmů z prostředí koncentračních táborů bych čekal nějaký napětí, ale tohle mě nějak nedokázalo vtáhnout do děje. Ke konci se raději nebudu ani vyjadřovat.
Livide (2011)
Od chvíle co vešli do domu bylo napětí velice slušné, škoda jen toho čekání na nějaké vysvětlení, protože se mi žádného nedostalo.
Ona (2013)
O filmu jsem si nic nezjišťoval a popravdě nejvíc mě zaujalo, že tam hraje Scarlett Jonansson. Takže koukám, najednou poznávám její hlas a říkám si. Aha, tak to mam teda smůlu. Přesto v průběhu filmu stále doufám, že se nějakým zázrakem zhmotní (i když je to blbost) nebo že aspoň uvidím její hologram. Jenže ani jedno se nestalo, a tak jsem se musel spokojit s jejím hlasem. Sám o sobě je HER docela zajímavý počin a na začátku se najde i pár vtipných momentů. Jen škoda, že s blížícím se koncem přichází trošičku nuda. Možná by neškodilo to malinko zkrátit. Menší role Olivie Wilde potěšila.
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Spíš jsem to viděl na nižší hodnocení, ale díky posttraumatickému šoku na konci filmu jsou to přece jen 4 hvězdičky.
Baby Blues (2008)
Velice příjemné nízkorozpočtové překvapení. Matka je na všechno sama a už to moc nedává, takže z toho dočista zmagoří. Akorát škoda, že holčička umře tak brzo. Přece jen mě držela v napětí nejvíc, protože o ni jsem se opravdu bál. K závěru bych řekl jen to, že tatínek je taky pěkně debilní.
Lincoln (2012)
Tenhle styl filmu opravdu neni pro mě a ještě k tomu je to tak strašně dlouhý.
Megan is Missing (2011)
Na tohle by se některé slečny měly pro jistotu kouknout. Bohužel mi to vůbec přehnané nepřipadá. Jako film se mi to těžko hodnotí, ale nakonec se přikláním k vyššímu hodnocení.
Newsroom (2012) (seriál)
Po první sérii.
Hannibal (2013) (seriál)
Nevim co jsem čekal, ale nic tak skvělého to neni. Prostě kriminálka ozvláštněná o detektiva, který se dokáže vcítit do mysli vraha a o Hannibala Lectera, manipulátora, kterému všechno vychází a on tak může všem pěkně servírovat svoje speciality. Hodnocení po první sérii.
Dospeláci 2 (2013)
Od začátku vyloženě trapné a nevtipné. Ke konci mě to trochu pobavilo, ale nevim jestli je to tim, že to bylo o něco vtipnější nebo tim, že jsem si na tu stupiditu zvykl.