Posledné recenzie (378)
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Martin Scorsese je bůh. Je to emocionálně vyčerpávající a sakra dlouhý, což ale ale napomáhá komplexnosti příběhu a vykreslení postav. Režisér se tentokrát rozhodl své milované diváky tak trochu více podusit a hodit do světa bezpráví, závisti a ne zrovna sympatických hlavních postav. Doporučil bych rozhodně vidět v IMAX, kde na tom největším možném plátně vidět ty herecké výkony, zejména třích hlavních protagonistů, je opravdu slast. Je to jiné. Rozhodně to není cool, divoká jízda ve stylu starších jeho kousků. Tohle je pod kůži se deroucí zlo, které nepustí po celou stopáž. 9/10
Lúzri z Wall Street (2023)
Fascinují příběh o nahánění amerického snu pomocí důvěry v něco co máme skutečně rádi a zároveň, že když se ti dole spojí tak můžou převálcovat ty nahoře. Gillespie a Rogen ukázali už minulý rok s Pam and Tommy, že umí udělat zábavný projekt podle skutečných událostí a to se jim daří i nyní. Není to nic převratného, ale ono prostě někdy stačí jen mít našlapný soundtrack, decentní kadenci humoru a Paula Dano s kočíčím tričkem. 8/10
Nie, nie (2022)
Nope trpí tím co všechny filmy dnes a to je přepálená délka, což dává prostor velmi nadbytečným pasážím. Jinak je to ale velmi zábavná a hravá žánrovka. Kaluuya, Palmer a především Peele je trio, které rozhodně zaslouží pozornost i do budoucna. Get out překonán sice není, ale vůbec nevadí. Jděte do IMAXU. Určitě nejzajímavější film téhle slabé letní sezony. 7/10