Recenzie (369)
Povedz, kto ťa zabil (2007) (seriál)
Po dlhšej dobe nejaký nový, originálny seriál. Človek ma už dosť z toľkých kriminalok ... :)
Prekliaty ostrov (2010)
Super atmosféra. Každý si môže ten film vysvetliť inač. Spoiler - DiCapriova postava bola skutočným vyšetrovateľom, ktorý bol však miestnou lekárskou klinikou pomocou skrytých techník na zmenu zmýšľania a nenápadne podsunutých psychotropných látok vmanipulovaný do pozície „jedného z pacientov“.
Bitva o Shaker Heights (2003)
Priemerný film s dobrým obsadením (Shia LaBeouf, Amy Smart)
Diabolská hra (1999)
Fajne soundtrocky a fajne herečky. Ale film podpriemerný :)
Kliatba domu slnečníc (2007)
Sympatický herci a skvelá hororová atmosfera. Škoda, že tu na CSFD to tak neberu :(
Zvodná upírka (2008)
Škoda takej peknej upirky :D Ale radśej taký koniec, ako by ťa mala vyciciavať celý život. Hah
Búrka storočia (1999) (seriál)
Čakal som kus iný koniec, ale ta atmosfera počas celého filmu ma dostala...
Stvoření (2009)
Kus blbý film, ale dal sa pozerať :)
Bez mena (2009)
Strhujúci príbeh za 90 %. So smutným koncom, ale to ma už netrápy
Lovci tieňov (2007)
V pohode film a ten koniec to vymysleli dobre. Myslím tych, čo to prežili :)