Obľúbené filmy (8)
Diablova chrbtica (2001)
Uplne prvý horor v mojom živote. Patrí medzi moje obľúbené. Tento film odštartoval moju dlhú púť za horormi, začo som mu vďačný .... Dej sa odohráva v sirotinci, ktorý hororu dáva potrebný šmrnc.
Šiesty zmysel (1999)
Keď som videl tento film prvý krát, tak som ani netušil, že je to horor. Dosť som sa bál, keďže som mal ešte len 11 rokov. U mňa je to jeden z Top filmov, aké boli kedy natočené.
Dvanásť opíc (1995)
Keď som to videl prvy krát, tak som tomu filmu nerozumel. Po paru rokoch som si tento film pozrel ešte raz a pochopil o čom vlastne bol. Doteraz patri k mojím obľúbeným filmom
Votrelec 2 (1986)
Skvelé pokračovanie prvého dielu. Jeden z najlepších hororov vôbec. Sigourney Weaver dodáva filmu šmrnc. Bez nej asi by to nebolo ono. Originálne "potvory" ala Votrelci, pridávam si ich k obľúbeným :-)
Matrix (1999)
Niekomu muselo rupnúť v bedne, keď natočil takýto film :-) Našťastie máme aj takýchto géniov. Ako to tu už spomínali, originálny príbeh. V tej dobe, kedy to točili, až fascinujúce. Mňa dostal skôr ten príbeh ako tie efekty. Tento hit určite patri medzi moje obľúbené filmy
Útek do divočiny (2007)
Jeden z mojich najobľúbenejších filmov. Podľa obalu na DVD-ćku som nedával tomu veľkú šancu, lenže keď som to videl do konca, nemal som slov. Z prepadáku sa z toho vykľul film na ktorý nezabudnem asi nikdy. Škoda len toho konca, ale aj tak 100 %
Zlo (2003)
Skvelá dráma z prostredia internátnej školy, kde hlavný hrdina Erik bojoval nielen za školskou lavicou, ale aj medzi staršími spolužiakmi ktorí mu toho nedarovali veľa. Každodennú zlosť ventiloval na svojej záľube - plávaní, v ktorej bol najlepší. Našiel si tam kamaráta, s ktorým si dobre rozumel. Okrem kamarátstva sa tu zrodila aj láska, ktorú pociťoval ku dievčine z personálu školy. Nakoniec to bola ona, ktorá ho najviac zranila.
Constantine (2005)
Skvelý film s obľúbeným hercom Reevesom a peknou Rachel Weiszovou, po ktorom si budete priať aj ďalšie pokračovania. Dúfam, že budú rovnako dobré...