Recenzie (369)
Pokoj v duši (2009)
Smutný no dosť reálny príbeh. Každy má nejaké starosti a ten koniec filmu som aj očakával :( Čo ine mohol spraviť. Našiel pokoj v dusi ...
Nezastaviteľný vlak (2010)
Wow! Parádny akčný (ekšn) film. Aj keď podobných filmov bolo a bude, no tento je výnimočný. Chris a Denzel pod taktovkou Tonyho Scotta to zahrali perfektne
Veľmi nebezpečné známosti (1999)
Na koniec parádna pecka - The Verve - Bittersweet symphony.
FlashForward (2009) (seriál)
Jeden z najlepších seriálov čo som videl (Prison Break, Nezvestní). Keby to zobral niekto a natočil ďalšie časti, nenamietal by som.
Jackass 3D (2010)
Ten dedko ma neskutoćne pobavil. Jackass 2 ma najviac zaujala, no s tým dedom to nemalo chybu. Tu v tomto diely bolo viac nechutného ako zabavného, no ale aj tak zabavil som sa na nejakých scenkach - hudba z filmu Rocky Balboa, ten záchod na konci heh a najme s tým dedom :D
Sociálna sieť (2010)
Súhlasim s TheRaven. Ten film je rozdelený na egoistického html maniaka, ktorý ma každeho na háku a vie pekne raniť city dievćat a na ostatných, čo nežiju tvorbou html kodov (športovcov, kámošov atď.). Tento film ma nezaujal veľmi. Jediným kladom sú herci, ktorý vo filme hraju. Na Facebook chodím raz za tyždeň, aj to iba na oprašenie účtu. Jednoducho je to len propagácia Facebooku.
Smrtiaca klinika (2007)
Tento film asi chcel poukazat na sprostost niektorych lekarov. A na to ako kaslu na nas pacientov. Cudna to rodinka. Aj lutujem toho chudaka :-(
Nepriestrelný Cadillac (2009)
Tušil som ako to skončí. Takto sa pomstiť vrahovi svojej manželky, heh. Psycho film
Baaria (2009)
Pravda, dej tomu filmu chýba. No tento film ma aj tak očaril. Najmä tou časovou šnúrou ako pekne prebiehala. Je pekné sa ponoriť do tých rokov.
Mucha (1986)
Kokos, ta potvora bola riadne odporná... Stratil som chuť na horory asi. Hodnotenie ide poriadne dolu, vďaka tej muche a opici zo začiatku :D