Recenzie (367)
Tajomný ostrov (2008)
Herci nesympatický, dej nesympatický, momenty nesympatické :) Ako to mám zhodnotiť? Tento film sa hraje na niečo, na čo nemá. Ten Rambo, a to "náhodné" stretnutie s tou dievčinou na bľuvanie. Aspoň jedna hviezdićka, aj keď neviem za čo.
Zdrojový kód (2011)
Som pozitívne naladený po tomto filme. Až mi došli slová. Tak ako ho ohodnotiť? :)
Bratislavafilm (2009)
Je to nehorazná sračka na čele s Fialovou. Na Eastern plays/ to nemá
Paul (2011)
Toľko nerdov pokope. Najlepší a najnormalnejší bol asi ten Paul. ,,Nebudem predsa jesť mrtvého vtáka" :D V tých krátkych nohaviciach vyzeral ako týpek, a tie jeho hlášky ... Mimozemšťan so slovníkom nejakého "vajčiaka", ktorý fajčí trávu. Dosť ma pobavil, ako tej cicuške vysvetľoval o evolúcii. A tie nadávky. Pukal som smiechom. Bol najnormalnejším tvorom vo filme, medzi toľkými čudákmi. Vlastne aj tak všetci boli pohoďáci :)
Obhajca (2011)
Matthew McConaughey je skvelý herec a na takúto rolu ako uliaty. Obľúbil som si ho po Maximálnom limite. K filmu: Dej gradoval, časom bol zamotanejší a záver neočakávaný. Koniec filmu bol zabitý, tak ako sa patrí pre skvele filmy!
Horizont udalosti (1997)
Záver filmu bol primitívny... Horor mi to vôbec nepripominalo. Je mi ľúto toho filmu.
Všemocný (2011)
Pre mňa najlepší film v roku 2011. Existujú takéto pirulky? Možno
Největší z Čechů (2010)
Aj keď som slovák, tak tento film sa mi dosť páčil. Natočený s takou ľahkosťou, humorom, jednoduchosťou ...
Zelený sršeň (2011)
Ja som sa bavil na niekoľkých scénach. Najmä na Brittovi Reidovi ako si počínal z dedičstvom. Mne sa Zelený sršeň páčil, páčil sa mi dej filmu, ako naberal grády, herci a najme Cameron Diazová. Konečne niečo dobré v tomto roku :)
Texaský masaker motorovou pílou (2003)
Dosť dobrý remake. Pre mňa originál a tento remake sú na rovnakej úrovni. Dobrý je aj vďaka sexyci Jessici Biel, ja ju jednoducho zbožňujem :)