Recenzie (177)
Navždy mladá (2015)
Jo tak na romantické filmy podobného typu bych se mohla dívat pořád!
Malá smrt (2014)
Inteligentní, milý a zábavný film. Příjemné překvapení.
Prison Break: Útek z väzenia - Návrat (2017) (séria)
Přiznávám, 4 * především z nostalgie. Už toho bylo prostě příliš. Ti kluci mají asi dvacet životů a nepřišlo mi to reálné ani trošku. Nicméně jsem ráda za to, jak to skončilo, a doufám, že už další pokračování nebude.
Láska na karí (2014)
Jooo tak to se mi líbilo hodně. Kombinace mé milované Francie, mé oblíbené indické kuchyně a Helen. Díky tomuto filmu jsem se naučila správný postup na vaječnou omeletu (scénu s ní považuji za vrchol, vždy tu vůni bylinek cítím až doma) a pět základních omáček taky uz nikdy nezapomenu.
Psia duša (2017)
Slzavé údolí. Psy miluji, ale filmy o nich nevyhledávám. Nicméně tohle je povinnost. Krásné.
Rozpoltený (2016)
Tak moc mě to nebavilo. Ale přítel byl nadšený.
Skryté čísla (2016)
Dámy, díky!
Aj dvaja sú rodina (2016)
Na tento film jsem se opravdu těšila, protože přesně takové filmy mám nejraději. O to více jsem pak ale byla zklamaná. Přitom to nechápu. Herci byli sympatičtí, příběh dojemný a navíc ta francouzština! Ale prostě něco tomu chybělo. Anebo mě to jen nezastihlo v tu správnou chvíli...
Rande naslepo (2017)
Pro filmy natočené podle skutečné události mám slabost. A pokud se jedná o tak příjemnou komedii, nemám absolutně žádných výhrad.
Un peu, beaucoup, aveuglément (2015)
Neskutečně milý a pohodový film! A zápletka pro mě vskutku originální.