Recenzie (146)
Zozn@mka (2016)
Další česká sračka. Češi prostě neumí natočit slušný film jako kdysi.
Security (2017)
Nic světoborného, ale na druhou stranu taky ne špatné - podobný námět tu byl už stokrát, ovšem ne s Banderasem.
Spider-Man: Návrat domov (2017)
Spiderman jako pubertální teenager a od toho se odvíjí celý tenhle karikaturní paskvil moderního homofilmu. K zblití.
Tunel (2019)
Že já se vždycky nechám nalákat vyšším hodnocením. Tohle tedy nic moc.
Prísľuby z Východu (2007)
Nechal jsem se zlákat místním hodnocením a po shlédnutí filmu začínám pochybovat o příčetnosti hodnotících. Přišlo mi to dost rozvláčné a nudné a filmu chybí v podstatě nějaké rozuzlení. Tohle mi nic neřeklo. 35%.
Hádanka Karpatské sfingy (2020)
Místo nějaké hádanky jsem dostal výklad o pravěku a neandrtálcích. Čekal jsem tedy více.
Black Adam (2022)
Za mě docela zklamání - chybí tomu duše, je to jen o efektech. Postrádám příběh o ostatních hrdinech z Ligy, aby to dalo nějaký rozumný celek. Není to špatné, ale mohlo to být podstatně lepší. 45%.
100 vecí (2018)
Tvrdé zrcadlo dnešní konzumní společnosti v komediálním žánru. Samozřejmě dnešní otroci konzumu vůbec tu hlavní myšlenku nepoberou, taková je doba. Stačí, co se děje třeba na Vánoce - přeplněné obchody, lidi hnusní a bezohlední - a o tom to je.
Svět duchů (2016) (seriál)
Neskutečná sračka. To už americký seroš Po stopách duchů (Ghost adventures), který taky není zrovna bůhvíco, je rozhodně o několik levelů výše, než tahle trapárna.
Brickleberry (2012) (seriál)
Myslím, že k takovýmto slaboduchým chujovinám asi není co dodat - svědčí to o totální duševní degradaci společnosti.