Recenzie (146)
Ťažké prachy (2002)
To zas byla chujovina....
Americké válečné lodě (2012)
Vcelku slušný námět totálně zprasený trapnými triky a hereckými nevýkony. The Asylum v plné "parádě".
Ružový panter 2 (2009)
Trapná americká zpatlanina na legendární filmovou sérii..
Štiky (2018) (relácia)
Tak tohle už snad ani není možné hodnotit. Reality show? Ani omylem. Debility show, od aktérů po producenty. Humus.
Smrť krásnych srncov (1986)
Tak tomuhle jsem opravdu na chuť nepřišel - ani knize, ani filmu. Pro mě neskutečně nudné.
Sucker Punch (2011)
Strašná slátanina.
V mene kráľa 2 (2011)
Lundgren je neherecké dřevo s kamenným ksichtem a scénář byl fakt zoufalost...
Pomsta rytiera (2007)
Klasická stathamovka s koukatelnými akčními scénami, ovšem se slabším dějem.
Po prečítaní spáľte (2008)
Na tak vysoké hodnocení mi to nepřišlo jako něco extra - zápletka sama o sobě není špatná, ale pořád tomu něco chybělo. Možná to mohlo být vtipnější i akčnější. 35%.
Bojovníci severu (2014)
Dá se na to koukat, ale díky některým nelogičnostem (třeba po hození jedné zápalnice se zřítí celá věž a zdivo se tříští) dávám hvězdu dolů.