Recenzie (789)
Umieranie za dlhého dňa (1968)
Děj nic moc a ještě to kazí ty vnitřní monology, ty obecně nemám rád (snad s výjimkou Faunova velmi pozdního odpoledne, kde mají přidabńou hodnotu). Tak snad jen ten Helmut jde trošku do plusu.
Hviezdy Veľkého voza (1965)
Kdysi snad skandální námět dnes už poněkud vyčpěl. Ovšem natočeno je to hezky.
Kosmo (2016) (seriál)
No pro mě byl první díl naopak jeden z lepších (Sumec v podání Vaška Kopty je parádní postava) a druhý se mi moc nelíbil, tam to byla pro mě až moc "komunální satira", ale zase třetí a čtvrtý díl to napravily.
Verdikt (2016) (TV film)
Těžko hodnotit jako film, spíš taková scholastika, nicméně argumenty byly podány pěkně, až (pro mě) na dvě výjimky, po jedné na každé straně.
Příchozí z temnot (1921)
Ty mezititulky jsou kouzelné...
Takí istí špióni ako my (1985)
Slibný začátek, ale druhá půlka už zoufale postrádá nápady.
Pánu učiteľovi z lásky (1967)
Igor Hnízdo je Igor Hnízdo, to je marné... Do čtyř hvězdiček moc nechybělo, ale už to zestárlo a aktuální dění ve školách předstihlo fantazii scénáristů o parník.
Praha stověžatá (2016) (divadelný záznam)
Pár slušných frků, ale je to nějak útržkovité, nž jsem se dostal do děje, už přeskočil na další období.
Dieťa Bridget Jonesovej (2016)
No objektivně je to za tři, hvězdička nahoru jen za příjemný zážitek v (a po) kině;-)
Mustangy (1961)
Tragické herecké výkony Monroe a Clifta značně snižují koukatelnost tohoto snímku.