Obľúbení režiséri (10)
M. Night Shyamalan
Najlepšie filmy:
Šiesty zmysel (1999)
Znamenia (2002)
Vyvolený (2000)
Gore Verbinski
Najlepšie filmy:
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Kruh (2002)
Piráti Karibiku: Truhlica mŕtveho muža (2006)
Tim Burton
Najlepšie filmy:
Veľká ryba (2003)
Nožnicovoruký Edward (1990)
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Steven Spielberg
Najlepšie filmy:
Schindlerov zoznam (1993)
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Jan Svěrák
Najlepšie filmy:
České nebe: Cimrmanův dramatický kšaft (2012) (divadelný záznam)
Obecná škola (1991)
Kolja (1996)
Z režijní filmografie pana Kleina jsem toho víc neviděla než viděla, ale... Zbožňuju Básníky!!! Všechny první 3 díly stejnou měrou. Další trilogie, kterou můžu vidět kdykoli, kdekoliv a jakkoliv často. 4. díl Konec básníků v Čechách mám ráda o něco míň, jednak mi tam úplně nesedla Tereza Brodská a taky Štěpán Šafránek už nevypadal tak mladě, roztomile a drze. No a 5. díl se nemusel točit vůbec. Ale když někdo natočí něco takového jako byly první 3 díly, pak už si může dělat co chce... ;-) Ještě mě bavily Hříchy pro Pátera Knoxe, to je taky nostalgie jako blázen... :-)
Peter Jackson
Najlepšie filmy:
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Za sérii Slunce, seno... si pan Troška navždy vysloužil místo v mých top režisérech. Tuto trilogii můžu vidět zas a znova, nikdy se mi neomrzí a stále mi připadá vtipně kouzelná (ano, všechny 3 díly!). Princeznu ze mlejna a Nejkrásnější hádanku mám taky ráda, Kameňák sice není můj šálek kávy, ale každý den není posvícení, že. Vivat pan Troška! ;-)
Stephen Daldry
Najlepšie filmy:
Skylight (2014) (divadelný záznam)
The Audience (2013) (divadelný záznam)
Billy Elliot Muzikál (2014) (divadelný záznam)
Petr Zelenka
Najlepšie filmy:
Elegance molekuly (2024) (divadelný záznam)
Mimořádné Ceny Neuron: Odvaha měnit budoucnost (2020) (relácia)
Příběhy obyčejného šílenství (2009) (divadelný záznam)