Recenzie (3 067)
Zora Ulla Keslerová: česká královna exploatačního filmu (2018)
Prekvapivo zrelá výpoveď herečky, ktorá nemala problém vystupovať vo filmoch pre otrlú časť populácie. Filmy sú samozrejme o ničom / a to som priaznivec hororov/, ale rozprávanie pani Zory je pútavé a ani neviete ako vám tých 100 minút utečie..
Jan Palach (2018)
Akokoľvek som sa snažil, z priemeru nič nevyčuhovalo..
Nezvyklí zvířecí kamarádi (2009) (seriál)
Taký zvieracia podoba "všetci ľudia budú bratia". A v rôznych aj dosť neuveriteľných podobách..
Zlé časy v El Royale (2018)
Veľmi slušná tarantinovka s prepálenou stopážou. Hemsworth by chcel byť ako Pitt, no chýba mu charizma. Atmosféra aj hudba skvelé..
Prvý človek (2018)
Konečne aj civilne pojatý historický okamih. Nezaškodí sa pozrieť aj za paraván a vidieť za tým všetkým človeka z jeho starosťami aj radosťami. Gosling s tou svojou minimálnou mimikou sa na rolu Armstronga skvele hodil..
Divoká Patagónia (2015) (seriál)
Keď sa rozhodnete za 3 hodiny spoznať Patagóniu, nič lepšie ako tento seriál neexistuje..
Železný opičák (1993)
Úvodné pasáže týchto shaolinských filmov sú takmer vždy nudné takže ma premohol spánok a zobudil som sa akurát na finále, ktoré sa už podobá tomu nadhodnoteniu zo strany fanúšikov kungfu. Najlepší bol aj tak ten malý copatý borec..
Ladislav Chudík (2008) (TV film)
Pán Chudík strávil nejaký čas v mojom rodnom meste a samozrejme sa to odrazilo na jeho ďalšej skvelej kariére. Škoda preškoda, že táto generácia hercov už nemá seberovných nasledovníkov..
Frank Sinatra, alebo americká zlatá éra (2015) (TV film)
Také príjemné spomínannie na časy dávnej slávy Frankie boya. Ešte sa veci nekopírovali, nelajkovali, nebolo toľko rozličných digitálnych lákadiel ako dnes. Nie nadarmo to bola zlatá éra..
Balada o Busteru Scruggsovi (2018)
Bohužiaľ veľmi nesúrodé a hlavne nevyrovnané poviedky, kde oscilujete ako väčšina medzi 2-5 hviezdičkami. Tentokrát vezmem Coenovcov na milosť a hlavne za prvú polovicu to napálim za štyri..