Recenzie (3 048)
Války koček: Lev versus gepard (2011) (TV film)
Škoda, že tí amíci zas natiahli 30 minútový dokument na dvojnásobok..
Hrdinovia ohňa (2017)
Tak toto si nič nezadá so sovietskymi agitkami z čias najtvrdšieho socializmu. Borci odvážni, vymakaní ako SAS, všade americké vlajky, patriotizmus, oddané manželky a priateľky, prerod z blbca či drogistu na vzorňáka, vojenská disciplína a samozrejme obetavosť za hranice možného. Dve hviezdičky za tých pár minút akcie v závere..
Po strnisku bosý (2017)
Toto je taká béčková variácia Obecnej školy. Keď tá bola úspešná, skúsime niečo obdobné - povedali si tvorcovia a vznikol úplne zbytočný film, na ktorý si časom nikto nespomenie..
Heslo (2017) (relácia)
Za peniaze sú ľudia ochotní robiť takmer čokoľvek. To chápem. Ale nechápem, kto to vydrží sledovať dlhšie ako minútu..
Šesť zmyslov Paríža (2017) (seriál)
Na Paríž mám slabosť..
Zvířecí klub rváčů (2013) (seriál)
Súboje na savane sú najzaujímavejšie. Predsa len je rozdiel, keď sa bijú levy či hrochy ako 3 kiloví tučniaci. Aj keď sú pri tom zábavní..
Krvná pomsta (2002)
Clint sám osebe je za 4 hviezdičky..
Příběhy slavných - Divoká krev Jiřího Císlera (2005) (epizóda)
Výborná pripomienka výraznej postavy českého umenia hlavne heeckého..
Křehké vztahy (1979)
Jeden z mála socialistických snímkov, ktorý bez problémov pozriete aj dnes. Doba večného fajčenia, kšeftovania, podlizovania atď. je tu skvele zobrazená bez akéhokoľvek umelého pridávania. Veľkí herci tej doby sa tu motajú vo vedľajších úlohách..
Vlasta Burian, jak ho neznáte (2010)
Krátke "ešte niečo vyžmýkajme" z kariéry slávneho komika. Okrem súboja so stoličkou to nestojí za veľa..