Recenzie (50)
Voda, čo ma drží nad vodou (2019)
Musím říci, že mne to oslovilo. Moc pěkné. Ať je pro mne Magnusek čímkoli, o tomto filmu jsem doteraz nevěděl. A kdyby to měl být jeho jediný film, tak super.. mně se to moc líbilo. Děkuji
Hrabě Monte Christo (1954)
Jean Marais jako hrabě Monte Christo je naprosto dokonalý. Koukám na restaurovanou verzi s původním dabingem z roku 1966 a nemůžu se nabažit. Dumas, Balzac, Hugo výborné romány a jejich filmové či televizní zpracování.
Večierok (2021)
WTF? Jako, že fakt. Viděl jsem Národní házenou a dal šanci filmu pod režijním vedení Suchánka. Možná, že se při natáčení dobře bavili všichni zúčastnění, ale divák se nebaví téměř vůbec. Možná tak mrtvá voda, chvilku Taclík. Jinak ostatní herci jako Roden, Langoš, Vladyka otřes. Moc mne to mrzí. Ale tohle nevyšlo.
Dispečer (1971) (seriál)
Myslím si, že je to na svou dobu moc pěkný seriál. A rád se na něj vždy podívám, stejně jako na Elišku a její rod nebo F. L. Věk. Jsem rád, že se opět reprizuje a sleduji. Teď jsem si dal maratón všech doposud odvysilanych dílů.na ČT3. A upozorňuji, že nejsem žádný důchodce, 😆👍
Nový život Paula Sneijdera (2016)
Nenechal bych se odradit a doporučuji se na snímek podívat. Ano, nestřílí se zde, nejsou zde zběsilé automobilové honičky a netečou tady potoky krve a ani zde nejsou obrovské megalomanské vizuální orgie. Je to příběh o tom, jak člověka nehoda, kde jako jediný přežil, dokáže změnit a přehodnotit pohled na život. Na práci, rodinu a svět kolem sebe. A o tom, že odškodné za každou cenu nedokáže naplnit a odčinit to co se již stalo. A že i tak se dá jít dál a začít žít úplně nový život - Nový život Paula Sneijdera.
Toni Erdmann (2016)
Film, který mne zasáhl. Sice na něj z počátku koukáte nevěrohodně. Jako co tohle je??? Ale postupně se vám dostává pod kůži. Stopáž uběhla rychle a klidně bych zvládl být ve společnosti Toni Erdmanna i daleko déle. To, že tu někdo píše o nepochopení filmu zcela chápu. Pracuji s lidmi již téměř 20 let a denně mluvím se stovkami různých lidí, typů a povah. Jedno mají však společné. A to spěch. Všichni chvátají někam a vlastně ani sami neví kam. Parkrát se otočí a jsou již na sklonku života a diví se jak rychle to uteklo. To je všechny v dnešní době spojuje. Nikdo se nepozastaví. Pořád se pospíchá. Nikdo nemá na nic ani na nikoho čas. O tom a nejen o tom je tento film. Proto se nedivím, že ho někdo, ba třeba i většina nepochopí.
Teória tigra (2016)
Moc pěkný film. Mám chuť se podívat ještě jednou.
Muž, který stoupl v ceně (1967)
O tomto filmu jsem nevěděl. Je to velká škoda. moc se mi líbil. Absurdita hnaná do extrému. Kemr, Somr, Libíček, Landovský a Jozef Kroner. Úplná paráda.
Legenda o Tarzanovi (2016)
Zatím jsem neviděl, ale ai dávám přednost starším verzím s Lexem Barkerem a Weissmullerem. https://www.youtube.com/watch?v=lIoPPD0NKhA A zde je průřez několika Tarzany z dřívějších dob https://www.youtube.com/watch?v=5STa4eTDn5Q&index=1&list=PLjlUM8ra5-SZqVraSz2vghMeMA0yvCwwJ
Nejasná správa o konci sveta (1997)
Film skvělý. Ale už delší dobu dohledávám 6 dílný seriál. Všichni ví, že vznikl, ale nikdo ho nikdy neviděl a žádná televize ho nemá ve svém archivu. Tak kde je zakopaný pes????