Recenzie (427)
Spotlight (2015)
Nič nenapíše scenár lepšie ako sám život..bohužial téma k tomu to filmu je hrozná, ale treba o nej hovoriť. Skvelo zreprodukované, zahrané, niet čo dodať!
Noc plná zázrakov (2011)
Nie je to,ze lepsie ako love actually,ale pacilo sa mi to..presne tak ma vyzerat vianocny film..a poliaci urcite prekvapili..urcite sa necham nalakat aj na buduce!
Ostrov lásky (2014)
Už aj na mňa to bolo trochu veľa..čakala som trošku Kusturicu a hlavný predstaviteľ Grebo mi dával malú šancu, že niečo uvidím. On jediný bol skvelý..inak nič...a na konci to bol miš maš, ktorý už niekto nezachránil.
Lásky čas (2013)
preco sa na slovensku nevedia natocit take filmy? vdaka Bohu za Richarda Curtisq
Supertornádo (2012) (TV film)
asi najhorsi scenar a rezia aku som kedy videla..shit
Biela stuha (2009)
neskutocne sklucujuce.excelentny snimok!
Lúpež po anglicky (2012)
Nečakala som, po komentároch na tejto stránke, veľa. Fakt som veľa nečekala. Ale trojka Firth+Rickman+Tucci ma uplne dostala :) boli vtipní, milí a profíci, tak ako ich mám rada. A bola to super komédia :)
Terapia láskou (2012)
tomu sa hovorí skvelý a film a pohladenie duše!!
Prvý alebo druhý (2010)
ten scénar bol roszekaný, ako keby ste začali vetu a nedokončili ju..Paul Rudd bol strašne roztomilý a aj Reese má niečo do seba, ale ako keby sa celý film nevedeli dohodnúť:)
Bedári (2012)
Hudba nema na Jesus Christ Superstar,alebo na Evitu..neviem...chybala tomu elektrizujuca melodia...a Javert nemoze mat take dobracke oci,ako ma Rusell...ale Rusell ako vzdy, efektne a dobre hra,jazdi na koni a skvelo spieva...