Recenzie (14)
Legenda o Kolovratovi (2017)
No. Celkem dobre a hezke. Jen me nekolikrat hodne zarazila jedna vec. Proc, kdyz prezivsim Mongolove vyvrazdi rodiny a vypali celou vesnici, proc se jim kurva ti Rusaci porad smejou do xichtu a dejali si z nich prdel... Holt, kdyz se podivam na moderni YT videa z ruska, aneb welcome to russia, nic se vlastne nezmenilo. :-D
Black Widow (2021)
Wtf, to snad ne. O cem to vlastne bylo? No zatim nejhorsi marvel vubec. Velky palec dolu.
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Hvezdu ztrhavam za nekocne mnoho filleru... Jinak asi top anime co se tyce deje, propracovanosti kresby a osobnosti postav.
Rozhnevaný muž (2021)
Dobry humor, vyborna kamera.
Anjel Pána (2005)
Nejlepší česká pohádka za posledních snad 15 let.
Pevnosť Boyard (1990) (relácia)
Tů Tů TůTůTu Tu Tu TU TU DU Tů
Horoskopičiny (1995) (relácia)
Horoskopičoviny...
Princ a pruďas (2011)
Konečně parádní komedie! :-D
Fur TV (2008) (seriál)
Not everyone likes Metal - FUCK THEM!
Tekken - Boj o život (2010)
Slabé, Slabé... Ale fanoušci Tekkenu se na to prostě musí podívat. :)