Recenzie (577)
Postřižiny (1980)
Jednoznačne najlepšia Menzlova filmova adaptacia Hrabala. A čo môže byť krajšie ako božsky krásna Vášaryová ktorá pije na ex jedno pivo za druhým:-))) 100%
Slavnosti sněženek (1983)
Hrabalovska legenda natočená v autentickom prostredí Kerska:-))) Jeden z naj Menzlovych filmov. 90%
Obsluhoval som anglického kráľa (2006)
Neočákavané rozčarovanie. Menzel stráca dych! Chudák Hrabal. Tak prekrútený a spackaný film som už dávno nevidel.:-(
Čokoládoví čmuchalové (1985)
Najhorší Menzlov film:-! Točené suchým nemeckým gýčovým štýlom! Škoda času!
Modigliani (2004)
Dobrý paškvyl!!! Znehodnocuje pohľad na jedného z naj umelcov začiatku 20. storočia!!! Najhorší je scenár! Kopec nezmyslov a roztrhaný dej bez štipky atmosféry i umenia! O hekticky opitej kamere či absolútne zle vybranej hudbe nehovoriac. Indické bubny a francúzsky rap by snáď v takom "umelecko-historickom" filme nemali zavadzať! Škoda:-((( Po veľkom očakávaní prišlo sklamanie a dokonca znechutenie nad toľkou banalitou...? Pre mňa osobne NAJ OTRAS FILM roka!!! Hviezdičku dávam jedine skvele typologicky dopasovanej hlavnej ženskej úlohe (Modiglianiho ženy), ktorú hrala Elsa Zybelstein. Na genialnu FRIDU alebo DIEVČA S PERLOU nesiaha tento film ani po členky. Bez chuti a zápachu:-(((
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Perfektné zavŕšenie Dolarovej trilógie:-))) Jednoznačne jeden z naj Spaghetti Westernov! Najlepší na tomto filme je scenár. Priamočiary príbeh s absolútne nepredvídateľnými udalosťami a prešpekulovanou zápletkou. Leone si odskúšal všetky svoje filmové esá a dokonale sa pripravil na natáčanie Vtedy na západe:-)))
Akumulátor 1 (1994)
Jeden z naj Svěrakovských filmov (otec&syn ):-))) Kopec fantázie, humoru a mystiky:-))) Určite patrí do skupiny kvalitnej českej komédie!
Dina (2002)
Prijemne prekvapenie. Psychologicky a dejovo prepracovaný "ženský film". Pre niektorých divákov možno aj náročný film:-!?
Sedem statočných (1960)
Otrepane známy western, ktorý sa aj vďaka hudbe stal nezabudnuteľnou klasikou:-) Nemali by sme však zabúdať, že sa jedná o remake nemenej slávneho japonskeho easternu SEDEM SAMURAJOV (1954) od Akira Kurosawu http://www.csfd.cz/film/5435-sedm-samuraju-shichinin-no-samurai/. Obidva filmy v rámci žánru môžme zaradiť do Zlatého fondu svetovej kinematografie:-)))
Krstný otec III (1990)
Coppola i po tolkých rokoch udržal vysoký štandard a krásne uzavrel najslávnejšiu filmovú trilógiu:-)))