Recenzie (14)
Hazard sŕdc (1987) (TV film)
Můj nejoblíbenější romantický film. No a Justin ani po letech neztrácí nic na svém šarmu.
Beštia z hlbín (1990)
Dvěma slovy - ztráta času !!!!!!!!!!
Riddick: Kronika temna (2004)
Pokračování je slabší, ale klidně se na něj znovu podívám.
Čiernočierna tma (2000)
Sci-fi moc nemusím, ale tenhle filmeček mě nadchl. No a Vin Diesel !
Ali G Indahouse (2002)
Od začátku jsem čekala na scénu, které bych se opravdu zasmála. Marně. Znovu bych se na to nedívala.
40 rokov panic (2005)
Podle názvu jsem čekala víc. Nakonec je z toho průměrná komedie.
Jazero smrti (2008)
Po shlédnutí tohoto filmu si hodně rozmyslím místo své příští dovolené. Dost mě některé scény překvapily a večeři bych si rozhodně k němu nechystala.
Malí géniovia 2: Superdecká (2004)
Větší ptákovinu aby člověk pohledal!
Asterix a Obelix: Misia Kleopatra (2002)
Komedie, která je opravdu praštěná, ale dlouho jsem se tak nezasmála. Narozdíl od prvního dílu.
Nulová šanca (1988) (seriál)
Když jsem ho viděla poprvé, byla jsem naprosto nadšená. Teď jsem si ho připomněla a moje nadšení trochu opadlo. I přesto jsem ho s chutí dokoukala.