Recenzie (199)
Božský Bruce (2003)
Smála jsem se, a o to asi šlo :)
Finty Dicka a Jane (2005)
Tak 64 mi přijde málo, jelikož se mi to docela líbilo. Vtipné, Téa je dobrá o Jimovi mlčím, protože je jasný, že ho miluju, ale i když je příběh sám o sobě trochu otřepanej, koukala jsem na to s úsměvem. Asi proto, že nebyl opranej, ale vypranej - ten příběh myslim...
Yes Man (2008)
Ano ano ano ano! Všemu, pořád, nikdy neříct Ne! Má to něco do sebe. To bylo asi poprvné, co jsem se v kině smála tak, že mě někdo okřikl - tímto se omlouvám. Ale já si nemohla pomoct, strašně mě to bavilo, Jim mě bavil a celej ten příběh mě pobavil!
Dom z piesku a hmly (2003)
Vše, co má tenhle druh filmu mít, to má!
Láska nebeská (2003)
Hezký nápad, dobré zrealizování a dobří herci. Vánoce bez Lásky nebeské neexistujou. A vždycky mi ta slza ukápne. 5 5 5!
Hriešny tanec (1987)
Jak jí ty F. záviděla. Ne dovolenou s rodičema v areálu pro důchodce, ale ty hodiny tance :) Klišé příběh, klasické charaktery, ale je to tak kouzelné. A kdo si doma nezkoušel zvedačku s kámoškama, tak kecá!
Pomáda (1978)
Bez Pomády bych nežila - si troufám říct! Celý dětství jsem zpívala její hity a parodovala hlavní hrdiny. Dodnes srdcová záležitost.
Chicago (2002)
Tleskám Catherine a Renée - opravdu nemá s Bridget nic společného :) Bavila jsem se, plakala jsem, bála jsem se - tak jak to má být u správné show!
Ako prísť o muža za 10 dní (2003)
No tak nebylo to zas tak hrozný, jako ostatní filmy, kde hraje Matthew. Myslim si jen, že za to může Kate. Občas vtipný, plný klišé a kýčů jak bičů...
Mačacie zlato (2008)
Blbost!