Recenzie (111)
V ráji (2023)
Komorní sci-fi v tématu In time ... zpracování super, téma zaujalo a herecké výkony taky parádní, určitě doporučuji 80%
Oppenheimer (2023)
Tak na tuhle Nolanovku musíte vyloženě být naložený.... pomalé tempo , bez akce čistě o dialozích. Ovšem kdo je na tuto vlnu naladěn, dostane to nejlepší co může. Herecké výkony dokonalé, hudba , kamera vrchol. Pro cílovku tohle bude kult.
Barbie (2023)
Pinkoláda jak se patří. Narvané kino (okrajovej Zličín) až k prasknutí. Film originální, obsazení geniàlní, dialogy pokulhávají, ale co čekat od plastových panenek :) 80% rozhodně se zasmějete.
Soutěž (2004)
Tohle má snad všechno co v dnešní době bizarních představení musí být. Skvělé doplnění pro switch podcast, kde se toto dílo s hlavním představitelem Jakubem Brožem rozebírá ;)
Drahokam (2019)
Už jste někdy byli ve stresu ? Po shlédnutí tohoto malého židovského klenotníka už nikdy nebudete :D ..... Neuvěřitelné tempo ... jako by jste sledovali jednu scénu bez střihu ... celé to podtrhuje hudba , kterou ne každý jedinec psychicky akceptuje . 9/10
Outsider - Fish in a Barrel (2020) (epizóda)
Hodně mi to připomíná seriál https://www.csfd.cz/film/491418-hrisnice/ .... alespoň podle prvního dílu.... stejná možná i lepší kvalita a jsem zvědav kam se to vyvrbí... zatím 10/10
Joker (2019)
10/10 takto má vypadat herecký výkon.... cítím Oskara a ne neměl by si jít umýt nohy ;)
Green Book (2018)
60. léta jihoamerického rasismu :) Road movie které zahřeje jak hereckým výkonem Vigga tak Mahershala Aliho ... skvěle jsem se bavil 90%
Strážcovia majáka (2018)
Není to tak špatné jak by se podle hodnocení mohlo zdát ... atmosféra a herecké obsazení paráda. Určitě filmek, kterým nezabijete 101 minut svého života.... Søren Malling je snad pohledem nejodpornější herec , kterého bych nasadil hned do nějakého zvráceného hororu :) 70%
Úplně debilní zprávy (2018) (relácia)
Viz.navratdoreality :)