Recenzie (251)
Halo: Soumrak (2014) (seriál)
Nenadchne, ale neurazí. Obstojí i bez znalosti univerza Halo.
Podoba vody (2017)
Guillerma mám rád, ale tohle byla jen nudná dvouhodinová totální vykrádačka sovětského filmu "Člověk obojživelník" ve vymazlených dobových kulisách a s výbornou retro hudbou. Mimochodem film Člověk obojživelník byl natočen v roce 1962, tedy ve stejném roce, ve kterém se odehrává i Tvář vody...
Geostorm: Globálne nebezpečenstvo (2017)
Tak si nám Dean Devlin půjčil námět od svého dlouholetého parťáka Rolanda Emmericha a natočil něco jako remake jeho prvotiny "Princip Noemovy archy". Na rozdíl od mistra demolice to ale bylo příliš utahané a nedostatečně apokalyptické, ale na jedno skouknutí neurazí.
Najlepší priateľ (2017) (TV film)
Průměrná pohádka bez zapamatovatelných hlášek, ze které vyčnívá pouze výkon Jiřího Langmajera.
Annabelle 2: Stvorenie zla (2017)
Retro kabátek filmu velice sluší, ale mě bohužel nějaká panenka nevyděsí - a to ani tehdy, když vypadá jako Jitka Molavcová. Zato tu Verbalovu verzi bych viděl docela rád :o)
Skryté zlo (2017)
Tento film nebyl nic moc, ale alespoň mi osvětlil, jak vypadala Hoštická strašidla - černý pes a mrtvý kostelník.
Kráľ Artuš: Legenda o meči (2017)
Při sledování tohoto filmu jsem si uvědomil 3 věci: 1) Guy Ritchie měl natočit Prince z Persie 2) Guy Ritchie měl natočit Assassin´s Creed 3) Guy Ritchie by se už nikdy neměl srát do Artušovských legend
Vyšehrad - Zázemí (2017) (epizóda)
Je zcela evidentní, že Štáfkovi už jeho alter ego leze na mozek. Už to točí jen proto, aby při natáčení uspokojil sebe a své ego a ne diváka.
Votrelec: Covenant (2017)
Konečně někdo vymyslel dokonalé efektivní monstrum na likvidaci totálních pitomců.
Démon minulosti (2016)
Příběh bohužel nedává valný smysl. Jeho jedinou devizou tak zůstává protentokrát blonďatá Kačenka B.