Recenzie (1 980)
96 hodín: Zúčtovanie (2014)
Mě to bavilo víc než ty předtim.
Podfukár (2015)
Voloupí elegantně bohatý a chudejm nic nedaj.A tak to zůstane.Žádnej morální happy end se-naštěstí-nekoná.W.Smith mě baví.Pokud není kosmosnautem.
Poslední nepřítel (2008) (seriál)
Cumberbatch může hrát i neasexuála,ale drobet úchylnýho,ta pani zas takovej z růže kvjet neni.I když,v Anglii...že..Nicméně informace o tom ,že by nějakou tajnější než tajnou službu řídila nějaká Moneypenny co vodvírá dveře někde v Downing street 10,mě příjemně překvapila!
Správni chlapi nosia čiernu (1978)
Vyhrožujou frajerovi,že ho odtajní a žádnýho foreign ministra USA nedá ani náhodou a von si veme zelenej kropáček a zalejvá si kytky..Též Chuck v kulichu,jak to praská na sněžnym skutru je parádní.A-ruku na texas rangera-kdyby tam hrál místo něj Redford?Tak by to bylo ujetý úplně stejně,ale hvězdy by přilítly,že?
Predestination (2014)
Smyčkuje se tady jak vo život.Avšak já bohužel nejsem tak dobrej herec,abych předstíral,že vejram na chlapa,když je to evidentně ženská(takovej FOSTERDICAPRIOLET).Raděj se zejtra vykulim z postele a vyleju si na hlavu kýbl vařicího čaje.
Princ Valiant (1954)
Já ani nevim,jak se to píše,prostě,když nastane(???)Princ Valiant s parukou a'la "STAR WARS" do obří skořápky od ořechu a vikingský náčelník k tomu zatřepe copy,což nastane asi v 7 minutě...no,zkrátka dobrý to je!
Kmeny - Straight edge (2015) (epizóda)
Neni důležitý,čim se (ne)fedruju,ale co dělám.A s tim má "moderní"společnost obrovský problémy.
Krvavý obchod (2015)
JCVD na začátku nedobrovolně věnuje ledvinu a tak se mu to zalíbí,že na konci věnuje i tu druhou.Má bratra,absolutního křesťana,kterému se,s pomocí toho boža,málem podaří vystřelit z prázdný pumpičky,no dávam plnou palbu za obrovský koulení vočima(myslim moje voči!)
Bunny a býk (2009)
V Polsku se sází na závody krabů a soudcuje to brtnice odkojená kravským psem.
Siedmy terč (1984)
Zlotřilci nedokážou vypnout poplašné zařízení u staré báby a tak dělají Inventurovi obrovskou pakárnu.