Posledné recenzie (89)
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Přidal bych ještě 2 hodiny, dějově sice dávno není co říct, ale ať už to je pořádné filmařské yolo.
Gran Turismo (2023)
Znáte ten pocit, když koukáte na moderní americký film a úplně vás polívá pot z toho, jestli někdo nevidí, na jak šílenou trapárnu koukáte? Koukal jsem na to v letadle a chvílemi mi bylo úplně stydno z toho, jak trapný a prvoplánový ten film je. Útěchou budiž, že kolegové vedle koukali na ještě větší hovadiny, což je teda s podivem, že je vůbec možné. Jak tohle může mít skoro 80 procent wtf. Třešnička na dortu je, že tenhle závodní film odbyde celou závodní sezonu v jedné 30vteřinové animaci, příště rovnou můžeme koukat dvě hodiny na nějaké gameplaye youtuberů a bude to mít větší zápletku. Nejnapínavější moment je jestli se nesympatický hrdina stihne včas připojit ke kompu a zcela překvapivě to stihne vteřinu před vypršením limitu, jestli tohle někdo vnímá jako dramatický pocit napětí :D Však to je úplná kktina pro vypatlance.
Deväťdesiatky (2022) (seriál)
Seriál vynikající.. Snad jediná vada na kráse trochu zavádějící název Devadesátky, první dvě epizody skoro nemusely být a mohlo se to jmenovat Orličtí vrazi. Jiných afér je tam poskrovnu, respektive jsou až zbytečně odbyté v porovnání se sudy. Dobová atmosféra, zpracování apod. ale opravdu vynikající. Snad o zbytku vyjde nějaké pokračování, téma má potenciál a zájem diváku je.