Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Kultový seriál, úžasná zábava, videla som to hádam miliónkrát a stále ma to baví.
Četnícke humoresky (2001)
Tak predsa to len ide. Natočiť kvalitný seriál aj v dnešných dobách. Nové neokukané tváre, úsmevné aj dramatické prípady, atmosféra Brna 30.rokov. Zhrniem to, túto partu veselých četniku mám veľmi, veľmi rada. Že jo, Kikino?? :)
Profesionáli (1977)
Super seriál. Akcia, humor,skvelá znelka. Je to proste srdcovka.
Nemocnica na okraji mesta (1977)
Nemám rada nemocnice, ale tú na kraji mesta som si zamilovala. Veď kto by sa netešil na rozvážneho primára, pojašenú sestričku a jedného vtipného doktora drsných mravov. Takže si tentokrát dám Dolzin a idem sa vznášať ako holubička.
Taká normálna rodinka (1971)
Výstavná rodinka. Babička travička nemá chybu. Pééťo, nespi!
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Všetko a všetci sú tak správne uletení. Pozerám to vyslovene na pobavenie a ešte ma to nesklamalo.
Sherlock (2010)
I AM SHERLOCKED...
Teória veľkého tresku (2007)
Milujem týchto vedeckých bláznov aj keď im málokedy rozumiem. Ja som tiež svojim spôsobom blázon. Najobľúbenejšie postavy Amy a Sheldon. Bazinga :)