Recenzie (84)
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Škoda že 5 jě maximum...Fatnastické pokračování velice mě nadchlo!!
Waterloo po česku (2002)
Trapárna až k smrti hrozně demntí film!!!
Inštitút Godsend (2004)
Já se clkem pobavil miluju sci-fi.
7 sekúnd (2005)
Nepochopil sm absolutně o čem to je.
Pád Tretej ríše (2004)
ač nemám rád válečné filmy tento se mi velice líbil.
Polnočný beh (1988)
Skvělá zabava..
D-Tox (2002)
Sylvester Stallone je prostě nejlepší i v tomto filmu předvedl výborný výkon.
Súkromné pasce (2008) (seriál)
Možná špatně natočené některé díly ale příběhy neobyčejně silné a dojímavé.
Pred svadbou nie! (2001)
Skvělý film...
Divoký západ (1999)
Skvělá zábava možná jsem blázen dávat 4 hvězdičky ale je to doopravdy suprovej film!