Recenzie (5 005)
DogMan (2023)
Celou dobu mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami, zejména kvůli tomu, že to celé mohlo být určitě o dvacet minut kratší. Finále ale bylo moc dobré, takže nakonec zaokrouhluji nahoru. Místy to samozřejmě bylo trošku přitažené za vlasy, ale to byl očividně záměr, takže za mě ok. 70%
Vrásky (2011)
Podle očekávání nepříliš pozitivní pohled na období života, ze kterého má každý podvědomě nebo i vědomě určitě strach. Obsahově žádná bomba na pět hvězdiček, ale dobrý film to určitě je. Animace samozřejmě na špičkové úrovni. 75%
Úsvit (2023)
Moderní téma v historických kulisách je určitě zajímavý koncept. Od filmu (jako od většiny českých) jsem toho moc nečekal, ale nakonec se z toho vyklubala dost zajímavá věc, která ani chvilku nenudila a přinesla zas něco nového. 80%
Ferrari (2023)
Závod fajn a jeden top moment (bouračka) samozřejmě nestačí na to, aby byl film dobrý, když je zbytek postavený na nesympatických postavách a rodinném dramatu. Natočit takto film o Enzu Ferrarim je trestuhodné, zvlášť v přímé konkurenci Rivalů a Le Mans 66. 40%
Georges Bizet: Carmen (1984)
Pár dobrých vypalovaček bohužel nezachrání zbytek, který je zaprvé příšerně dlouhý a zadruhé bych na jeho strávení potřeboval záporné IQ, lobotomii, nádor na obou hemisférách, silnou medikaci a ideálně ještě slepotu a hluchotu. Sorry jako, tohle je pro mou buranskou duši velký špatný. 0%
Wonka (2023)
Před projekcí jsem k tomu byl dost skeptický a ta skepse se rozptýlila tak napůl. Spousta otravných písní v uměle prodlužovaném, předvídatelném a nikterak zajímavém příběhu s bezvadným Chalametem, Grantem, pár dobrými fóry a hezkým vizuálem. Takže tak na půl cesty. 60%
Zabijte Boha (2017)
Bylo to moc dobré, ale čekal jsem to ještě lepší. Jak se totiž někde hází špína na náboženství a Boha, tak u toho musím být a má to moji plnou pozornost. Byla to solidní prdel, místy zase dost vážné, ale přišlo mi, že se z toho dalo vytěžit ještě o kousek víc. 80%
Aspoň jeden gól (2023)
Jak už to u podobných filmů bývá, tak předvídatelnost byla maximální a celkově se to pohybovalo v rámci všech žánrových klišé, nicméně zajímavé prostředí, dobré vtipy a bezvadný spád z toho udělaly bezva pohodovou věc pro dobrou náladu. 80%
Zimné prázdniny (2023)
Moc jsem od toho nečekal, ale je to takový ten fajn hořkosladký film s překvapivě dobrými hláškami (cocktail flu), parádními charaktery a celkově tak nějak vším, co by si člověk představil u kvalitního kinematografického zážitku. 85%
1670 (2023) (seriál)
Čistě mezi čtyřmi a pěti hvězdičkami, ale nakonec přilepšuji, protože takový festival invence, zábavy a originality, to se vidí sotva jednou za rok. Po celou dobu bylo vidět, že to celý štáb strašně moc bavilo a že si tvůrci dali záležet na každé minutě. Poláci zas jednou na špičce. 90%