Posledné recenzie (4 970)
Fallout (2024) (seriál)
Fallout jsem nikdy nehrál a neznám z něj víceméně nic jiného než toho panáčka se zdviženým palcem, nicméně seriál je moc pěkné postapo, které se celou dobu drželo na poctivých čtyřech hvězdičkách, aby v závěru ještě šláplo na plyn. Jen tak dál! 90%
Opičí človek (2024)
Patel chtěl být Wickem a je jím, akorát už jsme všechno několikrát a lépe viděli předtím a navíc to bylo poměrně dlouhé. Špatný film to určitě není, ale že by na něj po týdnu zbyly nějaké vzpomínky, je nepravděpodobné. 65%
Kozorožec 1 (1977)
Krásná konspirační reakce na přistání na Měsíci, nicméně druhá polovina se dost znatelně táhla a chybělo tempo. Kdyby se film sestříhal o nějakou tu půlhodinu, byla by to strhující podívaná, takhle jen lehký nadprůměr. 70%