Posledné recenzie (4 966)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Budu moc hodný a dám ještě druhou hvězdičku, protože vizuálně to místy byla paráda, nicméně obsahově je to fakt šrot. Je to podobně hloupá, zbytečná a nesmyslná sračka jako nová trilogie Star Wars plná blbostí od začátku do konce (vesmírné lodě na uhlí over the top!). 30%
Krotitelia duchov: Mrazivá hrozba (2024)
Afterlife byl ještě celkem fajn, ale podruhé to samé a hůře už fakt nemá co nabídnout. Doufám, že dojení značky tímto končí, protože další zářezy tohoto typu by franšíze už spíš jenom ubližovaly. Potěší stará parta a to je tentokrát víceméně tak všechno. 45%
Tancuj Matylda (2023)
Kvalitní český film byl ještě donedávna celkem oxymóron, ale posledních pár let se u nás dějí věci. Ne že by mě to obsahově kdovíjak chytlo a bylo to na mě trošku moc dlouhé, ale formálně je to bezchybná práce. 70%