Recenzie (138)
Muž na Mesiaci (1999)
Těžké hodnotit po jednom shlédnutí, lehké hodnotit po druhém či třetím.
Yes Man (2008)
Yes... přsně podle mého gusta aneb Carrey zpátky na scéně.
Muž bez tieňa (2000)
Vizuální efekty výborné to ano, ale pro mě spíš větší zklamání, než úžasná podívaná. 55%
2001: Vesmírna prda (2000)
A to je konec Leslieho ve filmech.
Šťastný a veselý Madagaskar (2009) (TV film)
Tak tohle nebyla zrovna trefa do černýho...
Lemra lemravá (2006)
Lemra je ten, co ten film natočil. Blbost o ničem a nikým.
Vreskot 3 (2000)
Už ne, už toho bylo dost. Originalita se skoro vytratila už ve dvojce. Tady už po ní nezbylo nic...40%
Vreskot (1996)
Chlápek s maskou a nožem, který kudlou plení teenegery... proč ne? Navíc slušně obsazený film.
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
nesnáším to, ani do televize bych to nedával, ani nikam...
Sluha dvou pánů (2000) (divadelný záznam)
Bravůrní... a to jsem to neviděl v divadle :(