Obľúbené seriály (10)
M.A.S.H. (1972)
Konečne som schopný akceptovať a niesť následky toho, že táto Aldova noha v mojej zadnici bude pre mňa FOREVER najlepší, najvtipnejší a zároveň najdojemnejší seriál. Tak a teraz už môžte do mňa kopať, strieľať, sekať a potom si poutierať do môjho nového Versaceho mačety. Díky.
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Sympaticky kreténska a excentricky sexistická intelektuálna verbálna hnačka. Ale kŕč v žalúdku nejde zastaviť. Je Hank ako bravúrny slovotepec a underground-intelektuál zároveň najväčší chronický packal v LA? David Duchovny ako zhýralý spisovateľ Hank Moody je proste vyššou gradáciou Pata a Mata skombinovaného s genialitou Oscara Wildea a nadržanosťou Kinskiho. Extra osobnostný mix. A Evan Handler mu prihráva famózne! (videné série 1.-7.)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Fenomenálne! Skoro ako zadok Nicky Minaj. Len Cyloni sú trochu viac sexy. A vyzerajú štipku ľudskejšie.
Kurz sebaovládania (2012)
Charlie si konečne prestal brať servítky. Je Anger Management pomerne podrobnou a zároveň pekelne zábavnou psychoanalýzou jeho osobnosti? Po dopozeraní vyčerpávajúcej 2.-hej série bránica na cáry! Plus výnimočný nadhľad nad problémami bežného života. SEM S TREŤOU SÉRIOU!
Matriošky (2005)
Miliardy (2016)
Pod rovnakým nebom (2017)
Snád jediný počin zrovnateľný s Donnersmarckovými Životy těch druhých (2006). V rámci subžánru: Studená vojna - Stasi.