Obľúbené filmy (10)
Veľká ryba (2003)
Můj nejoblíbenější film nambr van? Big Fish.
I Love You Phillip Morris (2009)
Přesně můj oddychovej šálek čaje o páté. Chcete se zasmát, překvapení vraštět čelo, zase se smát, ťukat si prstem na čelo, opět se smát.. Stačí se na tohle podívat. Vždy když tenhle film někomu pustím, líbí se mi překvapení sledujícího ve tváři, když dojde k Stevenovu odhalení a vyuzlení na konci filmu. Bezkonkurenční.
Žandár zo Saint Tropez (1964)
Howlův kráčející hrad (2004)
Pýcha a predsudok (2005)
Will you marry me, Mr. Darcy?
Zápisník jednej lásky (2004)
The Song of Lunch (2010)
Že jde poezie zfilmovat dech beroucím způsobem jsem netušila, ale není divu, když se člověk může celou dobu utápět v tolika obdivovaném hlasu Alana a nebo v očích Emmy. Opravdu překrásné zpracování i pro nečtenáře poezie.
My sme Millerovci (2013)
Tak takhle jsem se dlouhatááááááánsky dlouho nenasmála od srdce u jakýkoliv komedie. Jedním slovem prostě boží!