Recenzie (75)
Mesto Ember (2008)
Ještě že alespoň ten Platón věděl, co chtěl říct (mýtus o jeskyni), protože tenhle film to moc neví. Po vizuální stránce ucházející, po obsahové silně nedotažené.
Jodorowsky's Dune (2013)
Alejandro si mě získal svým názorem na Lynchovu Dunu: "It's a fail!" :D
Dareka no manazashi (2013)
Myslím, že hlavní nedostatek tohohle dílka není ani tolik v Shinkaiově sebevykrádání, jako ve snaze nacpat na malý úsek příliš mnoho děje (a vypravěč vyloženě irituje). Kraťas by měl zachytit myšlenku a atmosféru na malém kousku prostoru, měl by působit jako vzpomínka, což se tady rozhodně neděje. Škoda. Vztah rodiče a dítěte je štěpné téma.
Zahrada slov (2013)
Shinkai je mistr vizuálu a dojmů obecně, ale tohle mu nesežeru. Po obsahové stránce je to neuvěřitelně prázdné.
Lucy (2014)
Se mi tak zdá, že tu mnozí nepochopili, o co jde. :)
Susedia na odstrel (2014)
S Rogenem to jde z kopce... a víc k tomu neřeknu. Tak.
Vládkyňa zla (2014)
No, né! Na tuhle pohádku bych nechal své imaginární děti i koukat. Pro jednou je to opravdu hezké na pohled a k tomu obsahově nevyprázdněné. Jako vždy bych odpáral disneyovské přiblblo-postavy a ambice zaujmout dospělejšího diváka bitevními scénami, ovšem jinak je to rozhodně koukatelné!
Kopačky (2008)
...vypravuje, jak tam přišel, co všechno dívka neměla na sobě, jak se její poživačnost projevovala, vysvětluje, proč měla k posteli připevněný řetěz, co s ním musel dělat – no prostě: nuda, nuda, šeď, šeď.
Ladíme! (2012)
Klišé stíhá klišé, ale musím se přiznat, že jsem se u toho královsky bavil a to nejen díky Anně Kendrick, což je opravdické číslo nejen na plátně, ale i fajne muzice, díky níž film běží a vy si přejete, aby běžet nikdy nepřestal.
Pearl Harbor (2001)
Hvězdička za Kate...