Recenzie (7 962)
Bláznivá rodinka (2010) (seriál)
Tak ani po 6 dílech jsem se nezačal smát, takže to nemá smysl dál sledovat.
Nepremožiteľný (2006)
"Když chceš, dokážeš to!" :-) Nejsem pražádný příznivec nějakého amerického fotbalu, ale je to kvalitně natočeno a Mark Wahlberg nezklamal.
Pokrvné puto (1998)
Výborný thriller se skvělou Jessicou Langeovou. Dle zdejšího hodnocení bych řekl nedoceněný. Námětově byly předlohou jistě různé horory nebo thrillery, ale nejedná se o žádný guláš a jak tu byl zmíněn A. Hitchcock, tak mi to atmosféru jeho filmů lehce připomíná.
Morganovci (2009)
Nudná romantická komedie s hvězdným hereckým obsazením, které ale hvězdné výkony rozhodně nepodává.
Susanin plán (1998)
Poněkud slátaný scénář, sice s hereckými hvězdami, ale to je vše.
Pleasantville (1998)
Překrásný film. Nádherně vzdaný hold barvám života, jeho pestrosti, citům a emocím... A v neposlední řadě odkaz i na totalitní režimy, zde však nejde o vládu jednotlivce či jedné strany, ale STEREOTYPU. A ten, bohužel, vládne i v současnosti. Sice tyto řádky píšu jako člověk, který rád chodí v černé a vlastní dům se chystá stylizovat do černobílých barev, ale to není o designu... ty skutečné barvy mám ve své duši, ve svých zažitcích a vzpomínkách... naopak spousta pestře oblečených lidí žije v šedi, ve stereotypu práce - tv - hospoda apod. Je mi jich líto, kéž by tento film zhlédli a uvědomili si to!
40 rokov panic (2005)
Jiná záležitost než Holky to chtěj taky a seriál Prciček, a proto si získal mé sympatie.
Westernstory (2011)
To je film? A do kina?
1941 (1979)
Poněkud šílené, poněkud chaotické, ale za scény s obřím kolem a závěrečnou s domem hvězdička navíc :-)
Celú dlhú noc (1981)
Příjemná lehce crazy komedie na páteční večer.