Recenzie (7 988)
Slúžiť Sáre (2002)
Klasický Chandler drsnějšího ražení, krásná Elizabeth ... nenáročná komedie, ale zabaví.
Čas po čase (1979)
S přihlédnutím k době vzniku zajímavý námět mixnout sci-fi a Jacka Rozparovače.
Ghost Rider (2007)
Taková pohádečka. Cage vypadal s hořící hlavou, jako by vypadl z triček s modním potiskem :-)) Původně jsem chtěl dát o hvězdu víc za muziku, ale zase taková sláva to nebyla, maxilmálně Ozzy... na film s motorkářskou tématikou bych čekal aspoň nějaký J. Priest!
Kliatba domu slnečníc (2007)
Průměr, sice jsem se nelekal, ale zaujala mne kamera v exteriérech, v "děsivých" scénách byla inspirace mým oblíbeným Kruhem zřejmá.
Letisko (1970)
Jeden neobvyklý den na zasněženém letišti a také na palubě letadla. Křížení mnoha osudů, podané přirozeně, ba i s humorem. Kvalitní drama s hvězdným obsazením.
Spletenec (2009)
Byl jsem překvapen, dobře natočená sci-fi, ve které nejde jen o akci, ale má i nějaký hlubší podtext.
Bláznivá rodinka (2010) (seriál)
Tak ani po 6 dílech jsem se nezačal smát, takže to nemá smysl dál sledovat.
Nepremožiteľný (2006)
"Když chceš, dokážeš to!" :-) Nejsem pražádný příznivec nějakého amerického fotbalu, ale je to kvalitně natočeno a Mark Wahlberg nezklamal.
Pokrvné puto (1998)
Výborný thriller se skvělou Jessicou Langeovou. Dle zdejšího hodnocení bych řekl nedoceněný. Námětově byly předlohou jistě různé horory nebo thrillery, ale nejedná se o žádný guláš a jak tu byl zmíněn A. Hitchcock, tak mi to atmosféru jeho filmů lehce připomíná.
Morganovci (2009)
Nudná romantická komedie s hvězdným hereckým obsazením, které ale hvězdné výkony rozhodně nepodává.