Recenzie (44)
Tvorca (2023)
Bolí se na to koukat. Příběh - 10 vizual +7
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Person of Interest byl můj oblíbený seriál, takže toto téma mě baví. Jen úplně nedávam ten jejich přístup. Jde o "osud světa", ženská do toho několikrát hodí vidle, umře kvůli ní Rebecca a furt je to ťuťu, tohle už nedělej...
Rozalína (2022)
Bez tý bukvice by to bylo za 4
Samaritán (2022)
Slabý, kdyby aspoň dali R tak by to nějaký potenciál mít mohlo.
Pomsta na druhou (2022)
Lgbtqxyz sracka
Sandman (2022) (seriál)
Buzny
Predátor: Korisť (2022)
Dal bych 4, ale bylo tam na mě moc málo LBTQXYZ nesmyslů a taky Číňanů a černochů. A jak se sakra dostala ta pistole k predátorům, aby ji na konci dvojky mohli dát Danymu? Bude Kořist 2, kde si pro ni přijdou?
Sanitka (2022)
Bez zbytečných bukvic by to bylo o hvězdu lepší
Vychováni vlky (2020) (seriál)
Ze začátku to ujde, ale postupem času se z toho stává čím dál větší nesmysl.
Černý krab (2022)
Nesmyslný a nezáživný