Recenzie (3 504)
Blesk (2011)
Najprv to začalo naozaj gayovsky, kedˇ tam zmlátil tých zmrdíkov tou hokejkou. Dal som PAUSE, aby som si ešte rýchlo pozrel, kto tu hrá a kedˇ som si v komente gaya verbala ešte navyše prečítal, že tam hrá jeho obľúbený herec , ktorý ztvárňuje práve takéto thermo postavy , tak som tomu skoro uveril. Nič také! Naopak som veľmi rád, že vytvorili nezvyčajnú dvojku detektívov- jeden alkáč, jedna homokláda, pretože tie hlášky fuckt nemali chybu. A dať jednu menšiu roličku Beckhamovi a jeho trtkačke tiež myslím, že bola trefa do čierneho !
Neviditelný symbol (2010)
Niekto sa pomýlil, kedˇ do popisku k filmu napísal, že to je dráma. Ono to je romantika nahovado a s brutálnym happy endom k tomu! No a z mojej favoritky urobili Aničku z Kopaníc, ktorú keby som stretol na ulici, tak o ňu ani bicykel neopriem! Našťastie to bolo pozerateľné a pár krát som sa i zasmial, takže tie tri sú podľa mňa ou kej.
Anuvahood (2011)
Vynikajúca parodia na týpkov, čo majú ostré, vyrezané kecy, nosia slipy vysoko nad prdelou ( alebo gate spustené proklatě nízko ) a hrajú sa na brutálnych gangsterov. Spočiatku som sa toho obával, kedže tam bolo po chuj negrov a ja sa toho ich debilného rapu bojím, no nakoniec sa to vykreslilo ako náramne pohodová oddychofka so squelým strihom, kamerou a perfektným výkonom Richie Campella v úlohe Tajrona. Toto netreba brať vážne, to je mega prdel !
Jussi Vares: Polibek zla (2011)
Definitívne to má lepšiu atmosféru i príbeh, ako ''dvojka'' a dokonca som aj rád, že v tomto nehral metal, ale ten dídžej, ako tu už Orvokki spomenula.
Antares (2004)
Ano, sú to tri príbehy. Prvý je o zdravotnej sestre , ktorá podvádza svojho muža s chlapíkom na hoteli a sú tam také scénky, že bez tlačítka PAUSE to proste nejde ( ak viete, čo mám na mysli )! Potom druhá je o blbom Jugošovi a jeho pekne tupej blondýne a tá tretia je o vidlákovi, ktorý predstiera, že sa mu darí úspešne predávať byty a hrá sa na granta. Všetci sú pritom z jedného paneláku a jedného sídliska, ale v živote sa nestretli a keby to nakrútil tento borec a ja by som sa nemusel dívať na tie odporné rakušácke držky, dal bych za jasných 5* !
Volám sa Oliver Tate (2010)
Hoci tu niekto píše, že ''Oliver Tate je tak ryze welšská Amélie z Montmartru'' , tak ja som naopak mal pocit, že je to český Štěpán z Básnikov, čo navyše umocňovali tie jeho vačky pod očami. Takže na začiatku som ho mal za kus mladého a nesympatického hoväda. Ale našťastie sa chalan každou minútou vylepšoval až to dotiahol k piatim hviezdám u mňa !
Spolehni se (2010)
V obsahu nie je spomenuté houmlesáctvo . Postava bezdomovca sa mi lúbila asi najviac! Ten s tým jednoducho vymrdal najviac, ako sa len dalo!!
Seconds Apart (2011)
V tovmto filme mali snádˇ všetci ksichty z vosku, alebo čo. V každom prípade som si spomenul na knižky, ktoré som čítaval za komančov po nociach a bol som z jednotlivých poviedok polepený až za ušami. Volali sa Strašidlá najstrašnejšie, Strašidlá na dobrú noc a ešte bola nejaká tretia, ale na názov si už nespomeniem. No a v jednej z nich bola práve jedna takáto poviedka, akurát že to neboli dvojičky, ale iba jeden zmrdík a bola desať razy hroznejšia, ako toto , ale dalo sa to i tak, takže tie tri hviezdičky sú v poho myslím.
Elektra Luxx (2010)
Veľmi dobre pozerateľné a ešte lepšie počúvateľné !
Amors baller (2011)
Hlavný hrdina mi bol maximálne nesympatický! Stále krivil tú svoju držku, že by som mu po nej najradšej jednu strelil!