Obľúbené filmy (10)
Rocky (1976)
Ohromný film, ktorý ma núti byť lepším človekom po každej stránke! Všetky diely o Rockym mi pripomínajú moju mladosť, ked' na parkovisku stáli kolotoče, z reprákov hrala muzika osemdesiatych rokoch a ja som neúnavne trénoval karaťácke finty a doma pozeral filmy na VHS-kách kúpených v nedeľu na burze, ktoré boli nadabované nejakým nažhavencom doma na kolene.
Eyes Wide Shut - Spaľujúca vášeň (1999)
Spomínam si, ako tento titul na mňa zazeral z kopy VHS-iek bratovej zbierky a stále som ho obchádzal a ignoroval, pretože ten názov mi bol nesympatický a veštil iba nudu. Jedného dňa som však nemal čo pozerať a všetky filmy som už mal zhliadnuté minimále tri krát, takže nebolo iného východiska, len sa pustiť do toho. A dobre som urobil! Odvtedy som videl film nespočetne veľa krát a ešte sa mi nezunoval. Zrejme kvoli jeho špeciálne tajomnej atmosfére.
Samotári (2000)
Ked' som žil v Prahe, jedno moje beatnické obdobie som chlastával v Hostinci u Starejch Hadrů a vždy som prespával u kámoša v Jěčný. Každú nedeľu som sa budil skôr a kým on ešte vyspával opicu, ja som si púšťal Samotárov. Krásne staré pražské časy...
Zbaľ prachy a vypadni! (1998)
Podfu(c)k (2000)
Donnie Darko (2001)
Saw: Hra o prežitie (2004)
Podľa mňa jeden z najpremakanejších hororov, ktoré sa kedy nakrútili a scénka u Adama v byte ma vždy vystraší až tak, že sa idem takmer posr@ť! A je jedno koľký raz ju pozerám.
Neuveriteľný deň (1993)
Trainspotting (1996)
Najlepšie nakrútená scénka po šlahnutí si (ako i tá s absťákom ) zo všetkých možných feťáckych filmov, aké som kedy videl!