Recenzie (574)
Záhada Ďatlovovy výpravy (2020)
hodně poctivej dokument, pro mě celá záhada nicméně začíná už tím, že někdo dobrovolně vyrazí metrovýma závějema stanovat do -30 ...
Zabiják (2023)
Furt mi to dávalo celý větší smysl a líbilo se víc než třeba manýristická Hra nebo Úkryt. Snad kdyby Fincher ubral trochu z vnitřních monologů a nechal promlouvat čistě jenom obraz ... jinak historka s lovcem a medvědem měla hloubku 😉
Baletka (2023)
Stylový, eklekticky artistní i divácky vstřícný přesně tak, jak se sluší a patří na Netflix Korejce. Oni ještě drží tuhle platformu na nějakým vyšším stupni zábavnosti.
Vláda (2010) (seriál)
Takovej civilnejsi, zato komplexnejsi a mozna i zabavnejsi Dum z karet, skoda jen, ze si nejakej ten dil nestrihnul treba Lars von Trier... Danove proste umi.
Kung Fu - Rodokmen (2022) (epizóda)
Už to sleduju jen ze setrvačnosti, kvůli obstojný úrovni soubojů a pro lásku k badass azijkám...
Mláďatá (1979)
Ryze cronenbergovská "tělesná^ variace na Hitchcocka, potažmo De Palmu (psychoanalýza, hudba, úhly kamer): nápad se zhmotněním komplexů interesantní, ale jinak v podstatě konvenční zážitek.
Západné krídlo - Galileo (2000) (epizóda)
Hodně nadčasový a pestrý díl, s příjemnou dávkou politického romatizmu (tak jako celý seriál, když vynecháme některé až moc didaktické části). Každopádně z odpovědi ruské velvyslankyně na prezidentovu otázku, jak si to můžou dovolit takhle uvažovat (klást si podmínky, když žádaji o pomoc), opravdu mrazí: "U nás máme dlouhé zimy ..."
Miliardy - Winston Dick Energy (2023) (epizóda)
5 hvězd za hvězdu Kareem Abdula Jabbara a jeho motivační speech.
Huang jin die xue (1979)
Silný náboj guilty pleasure! Nekončíci volné pásmo soubojů a bitek, děj, choreografie i střih bez ladu a skladu, ale známé tvàře se předvádějí v sympatický formě
Invalid (2023)
výborná věc, pomalejší rozjezd, ale potom to frčí ...