Recenzie (572)
Vytoč môjho agenta - Episode 5 (2024) (epizóda)
Zatím jasně nejvychytanější díl.
Monk - Pán Monk sa opäť vracia domov (2005) (epizóda)
Jeden z iniciačních dilů, viděl jsem ho snad 5x, protože nikdy neodolám, když ho opakují: kdybych měl někomu pustit jen jeden díl, vybral bych přesně tenhle. Obsahuje totiž všechno, co dělá Monka Monkem nejen z pohledu seriálu, ale i samotné postavy.
Rodina nindžů - Stopa (2024) (epizóda)
Zatím pecka projekt: v lehké nadsázce, ironicky, ale přitom emotivně i s jistou filmařskou bravurou zpracovaná modernizace ninja mytologie.
Příběhy starých hospod (2023) (seriál)
Buhulibý projekt.
Bratři Sunovi - Gymkata (2024) (epizóda)
Předčasnej vrchol celý série, kterej v sobě má úplně všechno a jestě o něco navíc.
Sanitka (2022)
Osobně tu cítím silný vibes Johna Woo v jeho nejlepšìch dobách. Čistá kinetická rozkoš, dějově a na(d) poměry Michaela Baye i emocionálně vybičovaná do krajností, i když tentokrát jsou ty extrémy v chování postav, zvratech a úhlech kamery nějakým zázrakem ideálnè vybalancovaný.
Jackie Chan: Zrod legendy (2021) (TV film)
Sympatická svodka Jackieho života ... nevyhýbá se ani jeho politickému konformismu a rozporům mezi deklarovanými rodinnými hodnotami a životním stylem.
1670 (2023) (seriál)
Těsně před Vánoci ožil ve vší kráse duch Černé zmije.
Záhada Ďatlovovy výpravy (2020)
hodně poctivej dokument, pro mě celá záhada nicméně začíná už tím, že někdo dobrovolně vyrazí metrovýma závějema stanovat do -30 ...
Zabiják (2023)
Furt mi to dávalo celý větší smysl a líbilo se víc než třeba manýristická Hra nebo Úkryt. Snad kdyby Fincher ubral trochu z vnitřních monologů a nechal promlouvat čistě jenom obraz ... jinak historka s lovcem a medvědem měla hloubku 😉