Recenzie (1 723)
Hry o život: Drozdajka 1 (2014)
První třetina třetího Matrixu natažená na dvě hodiny.
Strážcovia Galaxie (2014)
Příjemně odlehčená pestrobarevná vesmírná atrakce je slodiní předehrou k druhému dílu, který snad už bude plnohodnotným filmem.
Big Eyes (2014)
Tuctový uhlacený životopis, na němž je vidět, že nechce nikoho z žijících reálných účastníků naštvat, takže kope jen do mrtvého Waltera Keanea. Burton v tom není vůbec poznat, Amy Adams to nijak nesluší a Waltz je zase jen svůj klasickej úskočnej Landa.
Nacistická smrtící komanda (2009) (seriál)
Asi nejsilnější a nejmrazivější dokument o válečných zvěrstvech jaký jsem viděl (a viděl jsem jich hodně), aniž by se o to snažil.
Sudca (2014)
Zdlouhavá poctivá nuda.
Železné srdce (2014)
První polovina budiž ještě fungovala jako celkem klasická obžaloba šílenství války dělající ze slušných lidí krvelačné magory (což už ale dneska není nic nového) a atmosféře blížícího se konce a všeobecného zmaru nelze upřít působivost, některé scény byly opravdu syrové. Ale od setkání s Tigery to šlo s realističností i atmosférou do kopru a především ta závěrečná bitva: rozbitý US tank vs prapor plně ozbrojených SS byla těžce trapná.
Kuků (2012) (seriál)
Kdyby Samberg nebyl takovej trapák, kterej ze svojí postavy dělá naprostou debilskou karikaturu, mohlo to bejt skvělý. Ale podobně jako v Brooklyn 9-9 Samberg neni vtipnej, jen nesnesitelnej a tín stahuje ke dnu celej seriál..
Tučniaky z Madagaskaru (2014)
Tučňáci samotní dospělého na hodinu a půl nezabaví. Děti jo.
Predestination (2014)
Vztyčený prostředníček všem časoparadoxovým puntičkářům.
Spása (2014)
Severský western :-). Jednoduchá salvation story v nejčistší (anti)westernové podobě zahřeje u srdce každého, kdo má pro kovbojky aspoň trochu slabost.