Recenzie (231)
Top Gun: Maverick (2022)
Epicky souboje a tréninky ve stíhačkách, příběh relativně ok, mnohem lepší než jednička
Thor: Láska a hrom (2022)
Tohle už je celý špatně. Dám stranou ten nasraný pocit, že iron man a steve rodgers v tom kosmu neexistují, což mě sere jak svině, ale thor, který to jako jeden z posledních vždy zachraňoval, spadne do takový špatně napsaný sra*ky? Je to hrozný, rádoby odlehčení a komedie celý ten film zničila. Portman? jaktože je během vteřiny válečnice bez tréninku? Nelíbilo ani trochu.
Príbeh služobníčky - Morning (2022) (epizóda)
Až moc velké psycho. Hlavní herečka už to přehrává, sympatie k ní jsou dávno pryč. Půlku dílu se díváte na její divně se pohybující obličej.
Armáda mrtvých (2021)
nejvetsi sracka vsech sracek, nekoukat
Justice League (2017)
bída, flash a cyborg jsou kurva nudní
Aladin (2019)
čekal jsem trochu něco jako Král Artuš, ale dostal jsem pořádnou sprchu hoven
Posledný jednorožec (1982)
stále nejlepší melancholická pohádka pro děti
Stockholmský syndróm (2020) (TV film)
Z manžela jí udělá krypla a ona se s ním pak vyspí. Ubohost český kinematografie už nemůže jít nikam níž.
Joker (2019)
overrated
Alica v krajine zázrakov (2010)
pro mě jedna z nejhorších sraček na trhu