Recenzie (395)
Jurský park 3 (2001)
Zbytečné pokračování, krásné ještěrky :-)
Final Fantasy VII: Advent Children (2005)
Bohužel tento film naplno ocení pouze znalci hry Final Fantasy VII. Film je prostě dokonalostí a nutností pro pařany FF7, animace a hudba je boží a všichni jsme rádi, že víme jak to bylo dál :-))
Scary Movie (2000)
Krávovina, ale líbilo se mi to!
Nebezpečná rýchlosť (1994)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů se skvělym soundtrackem :-).
Hostel (2005)
Krev, krev, krev... humus, humus, humus... nuda, nuda, nuda... a bohužel té nudy tam je nejvíc.
Vadí nevadí (1998) (relácia)
Nikdy jsem nemyslel, že bude něco trapnějšího než Natočto s Petrem Rychlym a ta druhá blbost na ČT. Mýlit se je lidské :-).
Lovecká sezóna (2006)
Hezké :-) co na to říct. Mě se animáci většinou líbí, takže ani tento není vyjímkou. Ale zase tak vtipné to nebylo. Animace jako u všech novodobých animáků vynikající. A Elliot je dokonalá kopie Oslíka ze Shreka - Boog zase připomíná Shreka. Zkrátka viděl jsem lepší...
Akty X (1993) (seriál)
Akta X byl vždy můj oblíbený seriál. Bohužel však postupně s časem začal ztrácet na kvalitě, ale první díly byly vynikající. David Duchovny s Gillian Anderson jsou opravdu skvělý pár.
Shrek 2 (2004)
Podle mě stejně vtipné a rozkošné jako jednička mé hodnocení je stejné :-). 95%
Posledný svedok (1998) (seriál)
Průměrný krimi seriál ze zajímavého prostředí. Po pár dílů ale omrzí.