Recenzie (66)
Chlapec od susedov (2002)
Láska přes internet bez Toma a Meg? Proč to točili? Škoda času, financí a vůbec .....
Nočný let (2005)
..... až do konečné akce v domě hlavní hrdinky film nemá chybu. výhodou tohoto filmu je, že má krátkou stopáž a tím pádem neztrácí na tempu, Wes Craven to celé zdařile kočíruje, hudba Marca Beltramiho to celé skvěle podkresluje, Cillian Murphy je padouch k pohledání a Rachel McAdams???? dokonalá :)
Sindibád: Legenda siedmich morí (2003)
výborná věc - po dlouhé době klasický animák, který mne nenudil. má to spád a dokonalý soundtrack - Harry Gregson-Williams ruleeeeeeeez!!!!!!
Láska na inzerát (2005)
ale jo, nechá se to - jasně, je tam pár (dost) klišé, ale ty se nechají přejít ..... tedy až na ten polibek v samoobsluze v úseku uzenin, úplně na konci - ten byl trochu mimo ..... ehm :). jo a diane lane nám zraje jak víno .....
Tajomný let (2005)
není to špatné, má to trochu i myšlenku - ale závěr to úplně zazdí!!! kdyby alepoň ta exploze nebyla tak mizerně udělaná .....
Do hlbiny (2005)
film o ničem a jelikož NESNÁŠÍM Jessicu Alba nemam důvod dávat "hormonální" jednu hvězdičku .....
Moja veľká indická svadba (2004)
moje první setkání s indickým muzikálem dopadlo nad očekávání - jen škoda, že písně nebyly v indičtině - určitě by to bylo za 5*
Ostrov (2005)
proč pět hvězdiček???? dodneška byla pro mě nejlepším bayovým filmem skála, ale po tom co jsem viděl tohle je "zapomenuta". jízda od začátku do konce, zbaštil jsem všechno i s navijákem a nemohl odtrhnout oči od hlavních představitelů ..... prostě michaele, jen tak dál!!!!!
Temná voda (2005)
japonský originál jsem neviděl - takže jsem neměl s čím srovnávat - čili dvě hvězdičky za film jako takový (přivírám jedno oko) a ta třetí je za Jennifer Connelly .....
Prísne tajná misia (2005)
dvě hvězdičky: první za honičku letadel a druhá za Jessicu Biel ..... proč se nemůže konečně objevit v něčem normálním?!?!?